duminică, 27 octombrie 2013

Cum sa-ti promovezi anuntul imobiliar cu succes

De cele mai multe ori in momentul in care o persoana se hotaraste sa apeleze la mica publicitate in vederea publicarii unor anunturi imobiliare, apare problema conceperii acestora intr-un mod cat mai interesant pentru cititor pentru a releva cat mai bine oferta care urmeaza a fi publicata pentru a contracara concurenta.


In cazul in care nu apelati la un agent imobiliar care sa conceapa el insusi anuntul, iata, cativa pasi pe care trebuie sa-i urmati in vederea conceperii unui anunt imobiliar care va avea ca si cauza finala succesul.
In primul rand este bine ca vanzatorul sa cunoasca faptul ca, indiferent de tipul de publicare a anuntului, fie ca e in ziare sau pe siteurile de specialitate, exista doua tipuri de anunturi: cele simple, doar cu text si cele complexe care sunt insotite de texte si imagini. Pentru ca anuntul sa detina o rata de succes mai mare il puteti promova prin intermediu radioului, televiziunilor de nisa ori prin intermediul targurilor imobiliare.
Insa, cele mai cunoscute modalitati de promovare a anunturilor imobiliare sunt anunturile simple, in vederea conceperii unui astfel de anunt trebuie avute in seama o serie de elemente precum: zona in care se afla imobilul, tipul de locuinta-pentru unele persoane, conteaza foarte mult daca acestea sunt decomandate sau nu- si pretul, elementul definitoriu practic in incheierea unei tranzactii.


Daca alegeti sa adaugati si imagini anuntului trebuie sa tineti cont de unele recomandari. In primul rand fotografiile alese trebuie sa fie cat mai clare, obiectele din casa sa fie asezate la locul lor, nu neglijent aruncate, caci ar putea periclita impresia unui potential cumparator, si poate cel mai important lucru de avut in  vedere il reprezinta actualitatea fotografiilor acestea trebuie sa fie unele recente, pentru a nu da impresia ca oferta sta de foarte mult timp pe piata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu